Beseda ravnateljice

Dragi učenci in učenke. Brez vas ni nas, niti kolektiva, niti naše šole. Vsaka šola potrebuje svoje učence in učenke za to, da živi in opravlja svojo nalogo – poučuje in spremlja otroke na poti odraščanja. Kot veste je primaren namen šole, da predaja znanje in ga tudi meri v obliki pridobivanja ocen. A vendar želim v tem nagovoru izpostaviti še druge, velikokrat prezrte naloge šole. Iskreno si želim, da na vsako  novo šolsko leto pogledate še z drugimi očmi. Čaka vas leto, v katerem se lahko preizkusite v novih šolskih in obšolskih dejavnostih ter s tem ugotovite, česa vse ste sposobni. Je to morda igranje šaha? Ustvarjanje gledališke igre? Raziskovanje vesolja? Končno se lahko lotite izzivov, ki so vas vedno pritegnili, a si jih nikoli niste drznili zares doživeti in se v njih preizkusiti; s spoznavanjem različnih področjih si lahko pridobite nova prijateljstva med starejšimi ali mlajšimi sovrstniki in sovrstnicami ali popravite tista, ki so se morda za nekaj časa postavila na stranski tir. S preizkušanjem, spoznavanjem, in z usmerjenostjo na določen cilj boste vse to dosegli. In naj vas tukaj dopolnim. Cilji niso samo tisti, s katerimi merimo uspeh, s cilji merimo tudi naše razpoloženje. Velikokrat je namreč dovolj, če si postavimo za našo vodilo preprosto poved – Želim biti srečen.

Šola je torej institucija, ki vam pomaga pri izbiri vaših ciljev kot tudi predstavlja ključno oporo na poti do teh. Skupaj z vami, učitelji in učiteljicami, starši, tudi z vašimi brati, sestrami, drugimi družinskimi člani, se čuti odgovorno in se zaveda pomembne naloge pred sabo. Zato dragi učenci, drage učenke, iskreno vam želim, da boste uživali v prihajajočem šolskem letu, da boste vsak dan z veseljem prihajali v šolo, saj šola predstavlja ne le učenja, temveč je prostor številnih prijateljstev, občutka varnosti, povezanosti in naklonjenosti. Naj vas leto 2024/2025 obdari z raznolikimi izkušnjami, mi vam pa obljubimo, da bomo poskrbeli za čim več lepih in nepozabnih. 

Ravnateljica Vesna Celcer Pečovnik

Dostopnost